Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (050)-731-99-11

Допомога з оплатою послуг


Крок 1: Вибір типу оплати:

Абоненту доступно два типи платежу: з використанням банківської карти, а також мобільного телефону.
Мобільний телефон в цьому випадку необхідний лише для двоступеневої перевірки, коли код підтвердження для проведення платежу відправляється ПриватБанком на телефон і повинен бути пiзнiше введений в термінал.

Крок 2: Iдентифікація та оплата за допомогою банківської карти:

У нашому прикладі ми будемо розглядати оплату послуг Інтернет за допомогою банківської карти, але Ви можете оплатити і за допомогою оплати через мобільний телефон.

Крок 3: Оберіть пункт «Комунальні платежі»:

Після успішного введення пароля, Ви потрапляєте в головне меню, де Вам необхідно обрати пункт «Комунальні платежі», після якого Вам відобразиться класифікатор підприємств, щодо яких може бути виконаний платіж.

Крок 4: Натисніть на «Пошук» у верхньому кутку:

У пошуку необхідно ввести (обрати необхідне):

а) «ІСП Теранет» (для клієнтів /HI (не залежно від того, коли був укладений договір), та для клієнтів /STI, які уклали договір до 01.07.2018) і обрати організацію «ІСП Теранет, ТОВ»,

б) «Алваріум» (для клієнтів /STI, які уклали договір з 01.07.2018) та обрати організацію «Алваріум»,

в) «ІСП Теранет»/«Алваріум» (дивитися в договорі) для клієнтів /LL (фіз. осіб). Зверніть увагу, що при оплаті через Приват24, Вам необхідно буде вказати номер особового рахунку, тоді кошти відразу будуть зараховані на Ваш рахунок.

Крок 5: У полі «Особовий рахунок» введіть Ідентифікатор о/р*, зазначений в Договорі:

*Ідентифікатор о/р - унікальний 12-значний код, зазвичай починається з цифри "0".

Крок 6: У полі «Сума, грн» вкажіть суму платежу (мін. 50 грн., макс. 500 грн. (для клієнтів «Алваріум» максимальна сума платежу становить - 3000 грн.)):

Також бажано в пункті "Призначення платежу" вказати коментар: "Оплата за послуги Інтернет, згідно договору №.: *Ваш номер договору*".


Крок 7: Після введення суми платежу натисніть «Далі» та завершiть платіж:

Увага!

Звертаємо Вашу увагу, що з моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку:
(Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).

Сума грошей, що залишається на рахунку до моменту початку нового місяця, не обнуляється, а переходить на наступний період!



Якщо Вам не вдалося оплатити послуги Intenet, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (050)-731-99-11.



Повернутися на головну, або до попереднього пункту