Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (050)-731-99-11

Допомога

Отримайте відповіді на найпоширеніші питання

  • Як мені налаштувати VPN-з'єднання?Open or Close

    Перейдіть в розділ підтримки і оберіть свою операційну систему.

  • Як я можу змінити свій тарифний план?Open or Close

    Якщо я оплатив суму, відповідну абонентській платі іншого тарифного плану, чи означає це, що я автоматично перейду на інший тарифний план?

    Ні. Незалежно від суми Вашої оплати, Ви працюєте на обраному тарифному плані до тих пір, поки не сформуєте заявку на зміну тарифного плану (за допомогою особистого кабінету, або дзвiнком у абонентский вiддiл). Також звертаємо Вашу увагу, що при зміні умов надання послуг, зміна тарифних планів абонентів може бути проведена автоматично, з попереднім повідомленням, згідно з відповідними пунктами договору.


    Як я можу змінити свій тарифний план?

    Швидкий і простий варіант - через особистий кабінет. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на www.stat.trifle.net.

    Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.


    Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти за посиланням «Замовити зміну тарифу», розташованого поруч з назвою поточного тарифного плану.
    У вікні, що відкрилося, потрібно обрати зі списку тарифний план, на який Ви хочете перейти, після чого натиснути кнопку «Підтвердити».


    Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану ще одним способом: повідомити представника абонентського відділу.
    Для цього абоненту необхідно прийти в офіс із документом, що засвідчує його особу, або зателефонувати за номером: (056)-731-99-11.


    Зміна тарифного плану відбувається 1-го числа місяця, наступного за місяцем формування заявки.

  • Чи повинен я поповнювати рахунок в якісь певні дні кожного місяця?Open or Close

    Ні, здійснювати поповнення рахунку можна в будь-який день. Ви маєте можливість стежити за станом Вашого особового рахунку у особистому кабінеті та вносити оплату, якщо наближається момент вичерпання коштів. Необхідно розуміти, що коли на особовому рахунку закінчуються гроші, користуватися нашими послугами Ви не можете (договір автоматично блокується до тих пір, доки Ви не зробите платіж).


    Оплата послуг здійснюється наступним чином:

    ✓ платіж за допомогою карти Visa або MasterCard (здійснюється не виходячи з дому - потрібно лише зайти у особистий кабінет);

    ✓ поповнення "Особового Рахунку" за допомогою платіжних терміналів ПриватБанку або за допомогою додатку "Приват24";

    ✓ оплата в найближчому відділенні будь-якого банку.


    Якщо Вам необхідна допомога в поповненні (за допомогою платіжних систем ПриватБанку) перейдіть за посиланням - допомога в оплаті.

  • Який пароль необхідно ввести, щоб потрапити в систему статистики (особистий кабiнет)?Open or Close

    Для входу на сервер статистики (особистий кабiнет) Вам необхідні ім'я користувача та пароль, якi були видані Вам при реєстрації (оформленнi договору).

  • Де я можу змінити пароль для свого VPN-з'єднання, входу на статистику або інших сервісів?Open or Close

    Спочатку Вам необхідно авторизуватися на сервері статистики. Після успішної авторизації Ви потрапляєте на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.
    Змінити пароль до будь-якого із сервісів можна, клікнувшви мишкою на відповідний йому логін. У вікні необхідно двічі ввести новий пароль і натиснути кнопку «Зберегти».

  • Як налаштувати програму для прийому пошти?Open or Close

    Якщо Ви використовуєте в якості поштового клієнта програми Microsoft Outlook або Outlook Express, то необхідно виконати наступні операції (якщо ви запустили програму в перший раз, то перші 2 пункту виконувати не треба):

    1) Запускаємо програму, заходимо в меню «Сервіс», обираємо поле «Облікові записи»;

    2) Натискаємо «Додати» -> «Пошта ...»;

    3) Вказуємо ті параметри які запитує майстер установки (наприклад ваше ПІБ, адреса електронної пошти тощо);

    4) Коли доходимо до вікна, де запитується «сервер вхідних повідомлень POP3», то необхідно вказати - pop3.apex.dp.ua;

    5) В якості «сервера вихідних повідомлень SMTP» вказуємо - smtp.apex.dp.ua;

    6) Далі вказуємо ім'я облікового запису (то що Ви вказали перед @email.dp.ua) і пароль який Ви вказали при створенні поштової скриньки;

    7) Обираємо спосіб підключення «через локальну мережу»;

    8) Натискаємо «Виконано» і закриваємо вікно «Облікові записи»;

    Тепер ви можете перевірити Вашу поштову скриньку, натиснувши на кнопку «Доставити» або відправити повідомлення натиснувши на кнопку «Створити повідомлення».


    Якщо Вам необхiдна допомога в налаштуваннi TheBat! або ThunderBidr, Ви можете перейти за посиланням - налаштування найбільш часто використовуваних поштових програм.

  • Чи можу я перевіряти свою пошту за допомогою мобільного телефону?Open or Close

    Так! Для цього перейдіть за посиланням - webmail.trifle.net

  • Що таке «глобально-маршрутизована IP-адреса» і чи потрібен вiн мені?Open or Close

    Необхідність в «глобально-маршрутизованій IP-адресі» може виникати у випадках:
    ✓ використання на вашому домашньому комп'ютері додаткового серверного програмного забезпечення (наприклад, для підтримки web-сайту, доступного за межами домашньої мережі);
    ✓ роботи з ресурсами, в правилах роботи з якими (правилами конкретних ресурсів, сформованих їх власниками) потрібне обов'язкове використання глобально-маршрутизуйчий IP-адреси.

    Для чого «глобально-маршрутизована IP-адреса» не потрiбна:
    × для відвідування сайтів;
    × для отримання інформації з Інтернет і скачування файлів;
    × для перегляду відео та прослуховування музики;
    × для роботи з поштою;
    × для спілкування в форумах і чатах;
    × для спілкування в соціальних мережах;
    × для ігор;
    × для роботи в ICQ/Jabber/Skype и т.д.

    Тобто, використання глобально-маршрутизованої IP-адреси обґрунтовано лише при виконанні ряду вельми специфічних завдань (або наявності відповідних вимог на відвідуваних ресурсах) і практично завжди не є необхідним.