Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (050)-731-99-11

Допомога з оплатою послуг


У мобільному додатку "Приват24" на головному екрані оберіть пункт «Меню» в лівому нижньому кутку.

Оберіть пункт «Мої платежі».

Оберіть пункт «Новий платіж».

Перейдіть у розділ «Знайти компанію».

Натисніть на «Пошук» у правому верхньому кутку.

У пошуку необхідно ввести (обрати необхідне):

а) «ІСП Теранет» (для клієнтів /HI (не залежно від того, коли був укладений договір), та для клієнтів /STI, які уклали договір до 01.07.2018) і обрати організацію «ІСП Теранет, ТОВ»,

б) «Алваріум» (для клієнтів /STI, які уклали договір з 01.07.2018) та обрати організацію «Алваріум»,

в) «ІСП Теранет»/«Алваріум» (дивитися в договорі) для клієнтів /LL (фіз. осіб). Зверніть увагу, що при оплаті через Приват24, Вам необхідно буде вказати номер особового рахунку, тоді кошти відразу будуть зараховані на Ваш рахунок.

У полі «Особовий рахунок» введіть Ідентифікатор о/р, зазначений в договорі.

*Ідентифікатор о/р - унікальний 12-значний код, зазвичай починається з цифри "0".

У полі «Сума, грн» вкажіть суму платежу (мін. 50 грн., макс. 500 грн.) і натисніть «Продовжити».
Також, бажано в пункті "Призначення платежу" вказати коментар "Оплата за послуги Інтернет, згідно договору №.: *Ваш номер договору*

Увага!

Звертаємо Вашу увагу, що з моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку:
(Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).

Сума грошей, що залишається на рахунку до моменту початку нового місяця, не обнуляється, а переходить на наступний період!



Якщо Вам не вдалося оплатити послуги Intenet, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (050)-731-99-11.



Повернутися на головну, або до попереднього пункту