Оплата послуг Інтернет за допомогою серверу статистики

За допомогою веб-браузера перейдіть на сервер статистики (особовий кабінет), та виконайте від до свого особистого профілю (дані логіну та паролю вказані в пам'ятці до договору).

Увага! Вхід до серверу статистики можливий тільки для клієнтів нашої мережі.


Після того як Ви ввели логін та пароль від особового кабінету, Ви потраплєте на головну сторінку особового кабінету користувача, де Ви можете отримати доступ до даних про стан і статистичну інформацію особового рахунку, поточних сервісах.


На сторінці статистики оберіть закладку «Платежі» і на ній зі списку, що знаходиться в лівому верхньому кутку закладки, пункт:

а) «ICARD платіж», де Вам необхідно лише заповнити дані з ICARD картки, яку Ви могли придбати завчасно у пункті продажу «Точці М».


б) «Платіж по банківській карті».

Якщо Ви обрали «Платіж по банківській карті» Ви побачите таблицю з назвою «Платіж по кредитній карті», в якій потрібно вказати інформацію, щодо суми платежу (вибрати із запропонованих в таблиці варіантів).

Після того як Ви обрали суму платежу Ви потрібні підтвердити готовність оплатити натисканням на кнопку «Провести платіж».


З'явиться вікно повідомлення, де Ви зможете побачити раніше обрану суму платежу і подальші інструкції, які представлені на зображенні нижче.

Після уважного ознайомлення з даними попередженням для продовження операції проведення платежу необхідно натиснути кнопку «Продовжити», для того, щоб скасувати операцію, - кнопку «Скасування».


Після натискання на «Продовжити» Ви повинні автоматично перейти до сторінки банку, який забезпечить проведення платежу.

При оплаті необхідно вказати номер карти та її термін дії, а також так званий CVV2/CVC2-код.

Для введення CVV2/CVC2 подивіться на зворотний бік Вашої картки. На світлій смузі (там, де знаходиться Ваш підпис) Ви побачите 19-значне число. Перші 16 цифр цього числа повторюють номер Вашої картки, а останні три цифри - це і є тризначний код CVV2/CVC2.


Увага!
Звертаємо Вашу увагу, що з моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку: (Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).
Сума грошей, що залишається на рахунку до моменту початку нового місяця, не обнуляється, а переходить на наступний період!


Якщо Вам не вдалося оплатити послуги Intenet, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами:
(056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.



Copyright © 2003-2021 Trifle