Оплата послуг Інтернет за допомогою додатку "Приват24" на Вашому смартфоні
Крок 1: У додатку "Приват24" на головному екрані оберіть пункт «Меню» в лівому нижньому кутку.

Крок 2: Оберіть пункт «Мої платежі»:

Крок 3: Оберіть пункт «Новий платіж»

Крок 4: Перейдіть у розділ «Знайти компанію»

Крок 5: Натисніть на «Пошук» у правому верхньому кутку.

Крок 6: У пошуку необхідно ввести (обрати необхідне):
а) «ІСП Теранет» (для клієнтів /HI (не залежно від того, коли був укладений договір), та для клієнтів /STI, які уклали договір до 01.07.2018) і обрати організацію «ІСП Теранет, ТОВ»,
б) «Алваріум» (для клієнтів /STI, які уклали договір з 01.07.2018) та обрати організацію «Алваріум»,
в) «ІСП Теранет»/«Алваріум» (дивитися в договорі) для клієнтів /LL (фіз. осіб). Зверніть увагу, що при оплаті через Приват24, Вам необхідно буде вказати номер особового рахунку, тоді кошти відразу будуть зараховані на Ваш рахунок.

Крок 7: У полі «Особовий рахунок» введіть Ідентифікатор о/р, зазначений в Договорі

*Ідентифікатор о/р - унікальний 12 значний код, зазвичай починається з цифри "0".
Крок 8: У полі «Сума, грн» вкажіть суму платежу (мін. 50 грн., макс. 500 грн.) і натисніть «Продовжити».
Також, бажано в пункті "Призначення платежу" вказати коментар "Оплата за послуги Інтернет, згідно договору №.: *Ваш номер договору*

Увага!
Звертаємо Вашу увагу, що з моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку: (Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).
Сума грошей, що залишається на рахунку до моменту початку нового місяця, не обнуляється, а переходить на наступний період!
Якщо Вам не вдалося оплатити послуги Intenet, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами:
(056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.