Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Допомога
     
 
27.01.2021
Увага! З 01 березня 2021 року вступають в силу нові тарифи.
Детальніше в розділі - новини.

17.03.2020
Увага! Шановні абоненти, на період карантину обслуговування клієнтів здійснюватиметься дистанційно.
Офіс закритий для відвідувачів.
Детальна iнформацiя у пунктi новини.
Дякуємо за розуміння.
З повагою ТОВ НВП "Трайфл".

13.05.2019
Увага! З 01 червня 2019 року абоненти, що працюють за старими тарифами з абонплатою менше 79 грн/мiс., будуть переведені на тариф "Лайт" згідно діючих тарифів.

01.01.19
Виконано редизайн сайту.

20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

   

Як мені налаштувати VPN-з'єднання?
Зайдіть в розділ підтримки та оберіть свою операційну систему.

Як налаштувати програму для прийому пошти на комп'ютері?
Ви можете налаштувати будь-який поштовий клієнт.
Якщо Вам потрібна допомга в налаштуванні поштової програми просто перейдіть за посиланням - Налаштування найбільш часто використовуваних поштових програм.

Чи можу я перевіряти свою пошту за допомогою мобільного телефону?
Так! Просто перейдiть за посиланням - webmail.trifle.net.

Якщо я оплатив суму, відповідну абонентській платі іншого тарифного плану, чи означає це, що я автоматично перейду на інший тарифний план?
Ні. Незалежно від суми Вашої оплати, Ви працюєте на обраному тарифному плані до тих пір, поки не сформуєте заявку на зміну тарифного плану (за допомогою серверу статистики, або дзвiнком у абонентский вiддiл). Також звертаємо Вашу увагу, що при зміні умов надання послуг, зміна тарифних планів абонентів може бути проведена автоматично, з попереднім повідомленням, згідно з відповідними пунктами договору.

Як я можу змінити свій тарифний план?
Швидкий і простий варіант - на сервері статистики. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на www.stat.trifle.net. Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявних сервісах.
Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти за посиланням «Замовити зміну тарифу», розташованої поруч з назвою поточного тарифного плану. У вікні, потрібно вибрати зі списку тарифний план, на який Ви хочете перейти, і натиснути кнопку «Підтвердити».
Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану ще одним способом: повідомити представника абонентського відділу. Для цього абоненту необхідно прийти в офіс з документом, що засвідчує його особу, або зателефонувати за номером: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.
Зміна тарифного плану відбувається 1-го числа місяця, наступного за місяцем формування заявки.

Чи повинен я поповнювати рахунок в якісь певні дні кожного місяця?
Ні, здійснювати поповнення рахунку можна в будь-який день. Ви маєте можливість стежити за станом Вашого особового рахунку на сервері статистики та вносити оплату, якщо наближається момент вичерпання коштів. Необхідно розуміти, що коли на особовому рахунку закінчуються гроші, користуватися нашими послугами Ви не можете (договір автоматично блокується до тих пір, доки Ви не зробите платіж).

Оплата послуг здійснюється наступним чином:
  • платіж за допомогою карти Visa або MasterCard (здійснюється не виходячи з дому - потрібно лише зайти на сервер статистики);
  • поповнення "Особового Рахунку" за допомогою платіжних терміналів ПриватБанку або за допомогою додатку "Приват24".
    Якщо Вам необхідна допомога в поповненні (за допомогою платіжних систем ПриватБанку) перейдіть за посиланням - допомога в оплаті;
  • оплата в найближчому відділенні будь-якого банку.
Який пароль необхідно ввести, щоб потрапити в систему статистики (особистий кабiнет)?
Для входу на сервер статистики (особистий кабiнет) Вам необхідні ім'я користувача та пароль, якi були видані Вам при реєстрації (оформленнi договору).

Де я можу змінити пароль для свого VPN-з'єднання, входу на статистику або інших сервісів?
Спочатку Вам необхідно авторизуватися на сервері статистики - www.stat.trifle.net. Після успішної авторизації Ви потрапляєте на сторінку, яка містить дані про Ваш балансі і наявних сервісах. Змінити пароль на будь-який з сервісів можна, клацнувши мишкою на відповідний йому логін. У вікні, необхідно двічі ввести новий пароль і натиснути кнопку «Зберегти».

Що таке «Глобально-маршрутизуючий IP-адрес» і чи потрібен вiн мені?
Необхідність в «Глобально-маршрутизуючий IP-адреси» може виникати у випадках:
  • використання на вашому домашньому комп'ютері додаткового серверного програмного забезпечення (наприклад, для підтримки web-сайту, доступного за межами домашньої мережі);;
  • роботи з ресурсами, в правилах роботи з якими (правилами конкретних ресурсів, сформованих їх власниками) потрібне обов'язкове використання глобально-маршрутизуйчий IP-адреси.

Для чого «Глобально-маршрутизуючий IP-адрес» НЕ потрiбен:
  • для відвідування сайтів;
  • для отримання інформації з Інтернет і скачування файлів;
  • для перегляду відео та прослуховування музики;
  • для роботи з поштою;
  • для спілкування в форумах і чатах;
  • для спілкування в соціальних мережах;;
  • для ігор;
  • для роботи в ICQ/Jabber/Skype и т.д.

Тобто, використання глобально-маршрутизуючий IP-адреси обгрунтовано лише при виконанні ряду вельми специфічних завдань (або наявності відповідних вимог на відвідуваних ресурсах) і практично завжди не є необхідним.

Рекомендуємо до прочитання
 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2021 Trifle