Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Покриття мережі
     
 
27.01.2021
Увага! З 01 березня 2021 року вступають в силу нові тарифи.
Детальніше в розділі - новини.

17.03.2020
Увага! Шановні абоненти, на період карантину обслуговування клієнтів здійснюватиметься дистанційно.
Офіс закритий для відвідувачів.
Детальна iнформацiя у пунктi новини.
Дякуємо за розуміння.
З повагою ТОВ НВП "Трайфл".

13.05.2019
Увага! З 01 червня 2019 року абоненти, що працюють за старими тарифами з абонплатою менше 79 грн/мiс., будуть переведені на тариф "Лайт" згідно діючих тарифів.

01.01.19
Виконано редизайн сайту.

20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

   


Володіючи великим покриттям в місті Дніпро, наша компанія безперервно розвиває мережу зв'язку, збільшуючи покриття і підключаючи до мережі Інтернет все нових і нових користувачів.

Щоб підключитися до Інтернет, будь ласка, заповніть заявку на підключення і наші менеджери обов'язково з вами зв'яжуться для узгодження зручних для вас термінів підключення.

Уточнити наявність можливості підключення у Вашому будинку або залишити заявку на підключення, Ви можете в зручний для Вас час, звернувшись до служби технічної підтримки за телефонами:
(056)-731-99-11, (067)-564-08-90, (093)-781-13-13, (050)-450-39-11,
або за подомогою пошти - support@trifle.net.


Як відбувається порядок підключення до Інтернет?

Для того, щоб підключитися до мережі Інтернет, Вам необхідно подати заявку на підключення (укласти договір).
Для цього можна скористатися одним з таких способів:

1. Оформити заявку через сайт.
Для підключення Інтернету Ви можете скласти онлайн-заявку на сайті компанії.




Залишаючи заявку Вам необхідно залишити наступні дані:
1.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
1.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
1.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
1.4. Серія та номер паспорта;
1.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


2. Подати заявку в телефонному режимі (за номерами вказаними вище).
Зателефонувати за цими номерами Ви можете в будь-який час. Вам відповість співробітник технічної підтримки, якому потрібно буде повідомити наступне:
2.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
2.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
2.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
2.4. Серія та номер паспорта;
2.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


3. Оформити заявку в офісі компанії (за адресою: пр.Гагаріна, б.7, п.61).
Тут Ви отримаєте консультацію з усіх питань, а також допомогу у виборі тарифу і в складанні заяви на пiдключення.
Увага! Для подачі заявки в офісі, Вам необхідно мати з собою паспорт і ІПН.


Незалежно від того яким способом Ви подали заявку на підключення, впродовж 3-х робочих днів після оформлення заявки фахівці компанії зв'яжуться з Вами і відвідають Вас в призначений час для підключення Інтернету та проведення робот з налаштувань пiдключення. 

Підключення проводиться безкоштовно, за умови внесення авансового платежу в розмірі 200 грн, який повністю зараховується на Ваш особовий рахунок.
 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2021 Trifle